19 oktober 2010

19 Oktober -


Gårdagens händelse. Uh, magar .__.
Den ser sned ut pga av vinkeln.

Jaha, kul. Då vaknar man strax innan klockan fem idag också, av att jag har fruktansvärd magknip. Vad är det för fel på mig? Inatt drömde jag som skulder. Massvis med skulder, på alla dess vis... Jag känner skuld. Det är kolsvart ute, men jag funderar på att pälsa på mig och ta mig en liten runda i alla fall. Eller så tänkte jag sätta mig framför symaskinen. Men undrar om det inte kommer att väcka min granne. Mitt huvud håller på att sprängas av tankar och funderingar! Jag har ett sår i näsan, det gör inte saken bättre. Jag skulle gärna sova lite till på grund av hang over. Men fy fan i helvetes jävla skit vad det gör ont....!

Datumen på bloggen ligger liksom en dag efter. Hur gör jag med det.. ? ><


Dagens vill ha: Frukost för tillfället.
Dagens klädsel: Svarta jeans, prickig tröja.
Dagens smink: Mascara.
Dagens frisyr: Toffs med sne lugg (dreads) som vanligt.
Dagens låt: And One - So klingt liebe.
Dagens planer: Sy, pyssla och skola såklart.
Dagens saknad: /
Dagens bästa: /
Dagens roligaste: /
Dagens sämsta: Sjuk magknip!
Dagens drog: Det vanliga.
Dagens köp: /
Dagens godis: /
Dagens humör: Trött.
Dagens mening: /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar