26 oktober 2010

26 Oktober -

Har varit hemma hela helgen. Det har både varit skönt och roligt!
Efter denna jobbiga och tråkiga vecka så! Orkar inte skriva så mycket,
och jag kommer att lägga upp bilder från helgen så snart och orkar.

Har drömt mardrömmar nästan varje helg. Och mötet igår tog stryk, verkligen. Och efter 15 timmars sömn på en vecka så tog jag igen det med 17 timmars sömn på ett dygn. Sjukanmälde mig hos Ing-Marie idag för jag mår inte alls speciellt bra. Ska lägga mig och vila ytterligare och bara försöka ta det lugnt. Jag håller på att drunkna i ångest och jag orkar verkligen inte hålla mig vid liv för tillfället. Vill vara ifred, orkar inte skratta och orkar verkligen inte prata. Håller på att gå in i väggen. Vaknar varje natt av att jag inte kan andas, håller på att drunkna och vaknar svettig efter att jag kämpat för mitt liv. Drömmer om spindlar och vatten. Mina två största skräcker.. Nu ska jag återgå till sängen, läsa lite, om jag inte somnar. Ibland blir jag rädd för mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar