18 november 2010

17 November..

Klockan är över ett på natten.. Kunde inte sova så gick ut och tog en cigg. Där satt Tina och var också sömnlös. Satt och pratade i en och en halv timme. Sov från klockan 16 igår till klockan 16 idag.. Somnade vid sju, vaknade vid 23, kunde inte sova längre. 10mg sömnis i kroppen, men inte fan gick det att sova längre. Men kan inte ta något för att sova, på tok för sent.. Och för mycket. Så nu är jag vaken och är rädd att jag inte kan somna. Har fortfarande ont och är trött. Vill bara sova.. sova. Luftrörsinflammation och lite feber. Penicillin i tio dagar.. Suck, magen kommer ju inte må bra.. .__. Mår illa som tusan och legat till sängs hela dygnet. Försökt att få i mig lite mat idag, men det gick inget vidare. Men en varma koppen nu ikväll fick jag i alla fall i mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar