20 november 2010

19 November..

Nu ska jag skriva en kort rad om hur min dag sett ut;
Vaknade då vid tolv, åt frukost 07.30.
Första lektionen klockan 08.30.
Rast, mer lektion, lunch 11.50.
Spagetti och Köttfärssås.

Slutade egentligen då, men valde att stanna
en lektion svenska till. Har börjat med ett arbete
om Elsa Beskow. ^^. Kul! Jag gillart!

Sedan åkte vi, jag Frida och Daniel in till
Kristianstad, handlade lite mat och sådant.

Kom hem, genomblöt och iskall, jävla snö!
För det snöade faktiskt här idag! Mycket!
Bytte kläder och sprang ner till Lilla och
började med maten. 16.30
CoucCousröra med grönsaker.
Det var fruktansvärt gott!

Sen satt vi och babblade till typ 18.45.
Gick vidare till Daniel och Marcus och
tittade på Idol. Jävla Weise åkte ut! ><
Åt popcorn och kollade på Masdjävlar.

Sedan blev jag lika vimmelkantig som
jag är nu. Försöker anstränga mig att
stava rätt. Men det går bra!

Så nu; 24½ timmes vaken tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar