8 november 2010

Då var lovet slut.



Sitter nu i Önnestad igen. Har glömt kameran i Ängelholm. Återfår den på fredag när jag åker tillbaka. Då blir det kalas. Aina blir 21. :) Det är tufft att vara borta ett helt lov och sedan komma tillbaka. Vaknade tio över elva idag. Började halv elva. Och nog med det. Jag försov mig två timmar bortom skolans område! Så det var inte så lyckat. Men men. Frånvaron är inte heller så rolig. Och FSK håller på igen. Men ska fråga min samtalskontakt imorgon om hon vill hjälpa mig med allt detta praktiska. Det kommer alltid när man verkligen inte vill eller orkar. Humöret upp och ner, hela tiden. Nervositet. Oro. Ångest. Känner mig trött och lam. Orkar inte vara social. Vet liksom inte hur jag ska bete mig när någon kommer och kramar mig och säger något och är jätteglad och exalterad över något. Hur gör man då? Och jag är inte den som kramas och skrattar mycket annars. Eller jo, till viss del. Imorgon ska jag också lämna in ett brev till min kontakt, som jag skrev här om natten när allt drog över. Bara lämna in och jobba utifrån det. Det får vara nog snart. Nu har jag tagit en sömntablett, eller tre, så ska jag sova hela natten, utan att vakna och komma upp till frukost, vara vaken, gå på mina två lektioner, göra mitt bästa.


___________________________________________________________________

Och en hyllning för Caroline för hennes härliga framsteg!
Ett år idag har gått. Men du klarar det här! Vi tänker på dig!

___________________________________________________________________



Dagens vill ha: Frid.
Dagens klädsel: Gråa jeans, Grön tröja.
Dagens smink: Mascara.
Dagens frisyr: Helsvart, även på sidorna, Nya långa dreads,
Dagens låt: /
Dagens planer: Vara vid liv. Pigg.
Dagens saknad: Frid.
Dagens bästa: Ungås med Frida.
Dagens roligaste: Önnestads livs.
Dagens sämsta: Ångest.
Dagens drog: Det vanliga.
Dagens köp: Cigg.
Dagens godis: /
Dagens humör: Apati.
Dagens mening: /


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar