25 november 2010

Bildlektion.

17.41

Idag fick vi i uppgift att fotografera vårt eget självproträtt. Här är lite och lite till från all action i snön och från Ateljén. Vi skulle egentligen ut och kolla på en utställning idag. Men det blev inte av för att det hade blivit ett missförstånd med vem som hade bokat bussarna. Så vi kom inte iväg. Och när man planerat och jobbat in sig för en sak och det blir något helt annat, då krocker det ju i huvudet! Så jag fick sån prestationsångest och blev på dåligt humör. Men när Thale väl började hoppa i snön så blev det ganska kul ändå. Nu ska jag strax ut och blossa lite, sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. dumt att lägga sig såhär sent/tidigt... Så kan jag inte somna inatt... Vi får se!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar