22 november 2010



Idag är det måndag. Alex har precis åkt hem :/
Men vi ses igen om tre veckor, så det är okej!

Har bestämt vad jag ska ha på mig på årets EX.
Det blir en rosa klänning/kjol, mitt rosa hår.
Sedan ett par strumpor som jag ska pimpa med rosa
rosetter. Jag blir rosa i år igen. <3 Jag älskar rosa, haha.. ^^.
Sminkat mig, fixat naglarna, klätt mig, nu; skola .
Ska jag lämna in mitt arbete i naturkunskapen.
Är faktiskt riktigt nöjd med det! Blir nog bra idag.
_________________________________________________________
21.52
Inatt jag drömde..

Om spindlar.. De var stora och precis överallt! Klarade av de små men de stora fick jag panik över. Schasade bort dem, men då sprang de in i mitt sovrum. Allt var bara äckligt, minns inte så mycket mer, inte mer än att det var läskigt som tusan! Sedan efter skolan idag så tänkte jag slänga mig framför teven en stund, men somnade. Så jag gick in och la mig i sängen, somnade direkt Drömde att jag var röksugen som attan och stor på treans våning och bakade scones. Så hungrig var jag. Gick ut på en slags platå på taket för att be om en cigg. Då hade jag blivit skit arg på Melle för att han lyxfimpade när jag själv inte hade en cigg. Men det löste dig. Sen vaknade jag av att Frida ringde mig. "VAD ÄR KLOCKAN?!" ..."Halv åtta...?" ..."Okej, möt mig nedanför!" *klick. Rusade upp ur sängen och gick till affären i regnet. Snöblandat regn.. :/ Nu är klockan snart tio, borde verkligen inte sova efter skolan... ! Man lär väl sig, I guess.. Nu ska jag ner och ta ett nattbloss och sedan knapra penicillin och sova. Har bara fyra dagar kvar med penicillin. Ska bli skönt att slippa det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar