9 november 2010

En helt vanlig tisdag.

Ing-Marie ringde mig i morse och berättade att jag skulle få börja i förberedandes grupp. Det kändes så skönt när hon sa det. Så nu slutar jag två varje dag, förutom då jag har drama och bild, och har sovmorgon måndag Och tisdag. Läser historia och naturkunskap. Började med det i morse och vet ni vad? Såklart att vi fick i uppgift att skriva ett arbete om universum och allt roligt det ämnet innehåller. Något som intresserar mig sjukt mycket!


Nu väntar jag på att klockan ska gå så att jag kan kila ner för att ta bussen och gå på möte. Humöret har sviktat som fan idag. Blev glad i morse när Ing-Marie ringde. Var glad och städade, för vi slutade tidigare efter redovisningen. Sedan blev jag nere strax innan och under lunchen. Sedan blev jag glad igen och började städa lite till. Sen skulle jag ner och prata om mitt schema, vilket gick bra. Men sedan fick jag ett samtal från Ing-Marie igen angående CSN. Jaha, tänkte jag.. Med tanke på att jag inte gått ut grundskolan med gått gymnasiet över tre år så vet dem inte vilken grupp de ska sätta mig i. Så jag hoppas bara att detta inte kommer att påverka min ekonomiska sits. För då är jag körd. Totalt! Men det känns ändå ganska okej.. Hoppas bara mötet går bra!

______________________________________________________________________________________

18.54

Nu har jag tagit en lång och varm dusch. En cigg på detta, sedan ska jag faktiskt lägga mig för natten. Mötet gick inge vidare.. Tyvärr. Får se om två veckor när vi skulle ses igen hur det går då. Ville mest bara gå där ifrån, gråten i halsen och jag höll tillbaka allt jag kunde. Det blir en bättre dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar