15 november 2010

Härlig helg! Men sjuk - . -

Helgen har varit underbar. I fredags så skämde Alex bort mig med god mat, present och bad. Helkropp massage och en mysig filmstund. En lyckad dag. Trots att jag var lite dagen efter från Mårtengås middagen. Vilken också var härligt lyckad! Lördag; vaknade och var glad pigg och vaken. Min förmiddagspresent som jag inte fick veta var det var, var en shoppingrunda på Väla ^^. Hittade massor av fint till garderoben! Sen blev det middag i form av pastasalladsbuffé med alla tillbehör du kan tänka dig. Sedan strömmade det in folk och kalaset drog igång. Det blev utgång och sedan en lugn dag efteråt hos Ida och Jocke.

Skulle åka tillbaka till Önnestad i söndagskväll/natt, men jag mådde inte bra. Förstår mig inte på det där inre som inte riktigt pratar klarspråk med mig. Men vi kom iväg i morse och jag kom i tid. Så ännu en ny vecka har startat. Men nu som ett år äldre. Och med en härlig förkylning på gång! Har ont i hela ansiktet, snoret stramar och jag känner mig svullen. Febrig, fryser, trött och blek. Har ont i lungorna när jag andas.. Tur att det kom denna veckan i alla fall. För denna vecka finns det inte så mycket att missa. Men fan alltså, jag hatar att vara sjuk! Och jag som aldrig blir sjuk. Tji fick jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar