30 november 2010

Sovadag.

Försov mig i morse, vaknade av att jag fick ett sms. Men det hade jag fått klockan 00.40-någonting inatt, då sov jag som en stock. Så antingen så kom det på morgonen eller så hörde jag signalen i huvudet. Vilket jag måste ha gjort, för mobilen var på ljudlös. Konstigt konstigt. Kollar klockan, kvart i åtta. Yrvaken som få. Men shit! Upp upp, ner till frukost. Stressad. Stress förstör en hel dag. Hade glömt att ställa larmet, så det var en jäkla tur att jag vaknade av mig själv, eller signalen som jag egentligen inte hörde.. Hm.. Gröt, macka. Naturkunskap. Sedan drog allt över mig coh jag ringde och sjukanmälde mig. Somnade och vaknade sedan av att Tina knackade på min dörr när det var lunch. Åt lite, tog en cigg. Gick upp och la mig, sov till klockan blev halv åtta. Gick ner, tog en cigg, nu sitter jag här i datorsalen. Orkar inte sitta vid mig dator, den är så seg. Och vi är ovänner, internet kopplades ur tusen gånger igårkväll, så jag är arg på den. Känner att jag verkligen inte orkar! Skola, allt. Så jag åker nog hem i helgen, trots att jag sagt att jag inte ska, ekonomiskt. Men det får vara värt det. Jag kommer inte palla att stanna här, inte såhär. Inte nu. Antingen så betalar jag 200:- för resan och mår bra, eller så betalar jag detsamma för att stanna och köpa mat och må dåligt. Det är bara att välja. Inget svårt val va? Borde lägga mig nu så att jag kommer upp imorgon.. Orka. Har kollat på H&M om det fanns en jacka som är lite varmare än min. Men alla som var fina fanns inte i min storlek. Så det känndes ju inte så lönt. Men jag hittade annat som jag behövde så det fick det bli.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar