1 december 2010

Då var det December.

Jaha, ännu en ny månad har startat! Men det är väl okej. Om man bortser från 30cm snö och 16 minusgrader. Fy fan (!) vad kallt det är! Har suttit i panik nu och lagat min gamla vinterjacka. Det blev väl okej, klarar mig nog i vinter. Men jag fryser ändå. Sitter i dubbla tröjor, halsduk, jacka och vantar på inne i lektionssalen. Det är sanslöst! Snart är det lunch. Så serveras det kyckling med ris och sås. Salladsbuffé. Gott gott. Men jag måste sluta äta massa skit, eller så måste jag börja promenera igen. Det börjar bli problem med mina kläder.. Haha. Usch jaja.. Men sånt är livet, I guess. Men stay positive, som Alex säger. Och han läser min blogg. Så tack för att du finns och ställer upp för mig älskling! <3


Glasögonen.. Fina!


14.22

Jag vill åka hem. Genomlidigt dagen på många om och men, bestämd. Men fan alltså. Två dagar kvar, men jag orkar inte. Måste ha lov, måste här ifrån. Jag känner hur negativ jag är, hela tiden. Pratat med Ing-Marie om det. Jag sitter där med huvudvärk och ångest bara för att inte förstöra min närvaro. Keep on goin'! Men det är inte så lätt. Och jag blir sur på alla som stimmar och stojar. Skrattar och har det kul. Avundsjuk, nejdå, inte alls.. .__. Och nu skiner inte solen längre, snön faller och allt är så deprimerande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar