6 december 2010

Ikväll.

18.21

Sitter i datorsalen och degar. Är sällskapssjuk till tusen och ska kolla film med de andra klockan sju. Sedan vet jag inte om jag kommer att orka det. Borde göra något vettigt, men det kommer inte för mig. Är så rastlös, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Ska slå in Fridas lilla julklapp, men det tar inte så lång tid. Hmm.. Till helgen ska vi fira Jocke. Han blir hela 33 år gammal! Gamling där. Nej, det ska bli trevligt! Troligen får jag den blåa färgen i veckan. Och nästa vecka får jag dessa fina som jag hittade på rean. Sedan kommer det också en julklapp till min kära Alexander! Nu blir du allt nyfiken va? ^^. Men jag säger inte vad det är! Så försök inte ens.. :) Love u.. *blink. Men det är inget avancerat, så känn dig inte pressad. Och nej, köp inget till mig, jag dregglar fortfarande över mina fina böcker jag fick <3

(SKREV ASMYCKET... MEN FUCKING BLOGGER HAR ASTMA ELLER INFLUENSAN SÅ NEJ, DET GICK INTE. JÄVLA SKIT. TEMPRAMENT, NEJ! JAG SKA VÄL HA MENS SNART ANTAR JAG.. ELLER? FUCKING SKIT... *skällsord... GAH!)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar