25 december 2010

Ja, då var julen över, äntligen!


Suttit uppe med mamma nu i flera timmar och matat hjärnorna med musik. Allt från filmmusik till rockiga ballader och klassiska pianostycken. Mycket trevligt vill jag tillägga! Det har varit en väldigt lugn dag idag. Inget krångel. Vaknade vid tolv. Sedan har jag gett min dator lite musik från mammas skivor. Ja, sen har vi bara suttit här. Var en runda på stan också, skulle köpa CD-skivor, men det var stängt överallt, så det får bli imorgon istället. :)

Songs of the night;

¤ Aerosmith - Dream on
¤ Aerosmith - Don't want to miss a thing
¤ Chill with Satie
¤ Elton John - Your song
¤ Creed - One last breath
¤ Ozzy Osbourne - Mama I'm coming home
¤ David Bowie / John Lennon - Fame
¤ Queen - Good old-fashioned lover boy
¤ Disneyland after dark - Laugh 'n' half
¤ Dave Matthews Band - Gravedigger
¤ Mark Lanegan - Consider me
¤ Massive Attack - Teardrop
¤ Imogen Heap - Hide and seek


Och mycket mycket mer.. Sådär 7 timmar.
Jag känner mig ganska trött faktiskt. Konstigt det där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar