28 december 2010

Malmö och planer!

Klockan är snart tio och jag har så trevligt i min ensamhet. Annmari sover, hon ska upp till jobbet om sex timmar. Själv sitter jag med något program i bakgrunden och pratar på chatten på FB med Martin, Anna och Joel. Fått kräka av mig hos Martin om all skit som sitter som en plugg i huvudet, sitter lite mer löst nu. Anna och jag pratar om att vi kan slå världsrekord i blickar på stan. Joel och jag planerar in middag efter bingolotto på torsdag, med Annmari. Hon vet ingenting än, för hon sover. Så planerna lyder;

Ikväll; lugn och ro.

Ons; stan, middag och film.
Tor; Lugn och ro, bingolotto och middag.
Fre; Trerätters med mys i soffan.
Lör; -
Sön; -
Mån; Stan med Joel och sedan hem till Ängelholm.
Tis; tvätt. Ev, fika med Hanna och Olga.
Ons; Ovan.
Tor; Göteborg ^.^


En parantes; Jag vill slänga Annmaris dator i väggen!

Annars har det varit en bra dag. Tågresan ner var ju helt otrolig! Jag blev sfäriskt antastad hela tiden. Det var så mycket folk! Folk satte sig nästa i mitt knä när folk skulle förbi, fick rumpor och ölmagar i huvudet, en sönderslagen väska (överdrift), blev påkörd av en resväska. Jag menar, varför så brotom? Herre min Jesus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar