16 december 2010

Sjukling.

Dragit på mig ännu en bronkit. Fy fan, ont gör det. Hosta, penicillin, illamående. Fy! Men det läker. Hoppas bara att jag är någorlunda frisk tills på lördag då det är EX. Det ska bli kul! ^^.

03.04

Suttit och läst i teverummet med alla de andra som tittade på teve. Läst 130 sidor på någon timme. Kom in i boken direkt! Den andra läste jag ut också. Mycket bra böcker jag har fått tag i! :) Just nu ligger Tina på mitt golv, vi ska komma upp i tid imorgon, så det kanske går bättre för henne om jag trampar på henne imorgon bitti. Vi har suttit och pratat i fyra timmar om allt mellan himmel och jord. Känns skönt att kräka av sig ordentligt ibland. Man kan inte skriva om allt för privata saker i bloggen. Och ibland räcker inte en dagbok. Bollplank är bra att ha! Så detta uppskattas! Har inte riktigt ork till att skriva så mycket mer. Mer än att vi tog sista blosset nu innan sovdags. Men vi hörde konstiga ljud, precis som att någon gick. Och det lät som att någon skottade snö. Tina blev helt hysterisk och skramlade med nycklar och en prasslig jacka. Jag jagade upp mig och vi sprang skrattandes upp för trappan. In under hennes rullgardin och tittade ut. Men vi såg ingenting. Läskigt! Och vi hann inte röka upp, så röksugna är vi, men vi vågar inte gå ut. Dags att sova. En snabb skurning av gaddarna, ställa klockan och släcka ljuset.

Godnatt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar