6 december 2010

Tillbaka.


Nu är jag tillbaka i Önnestad efter en lugn och vit helg. Ida och jag spelade Bingolotto igår. Jag vann 25:- som sattes in på ett spelkonto per automatik. Precis som att jag skulle börja spela med pengar på nätet. Skulle inte tro det. Men javisst! Håret det blev fixat, och ganska nöjd blev jag.. :) Hade ett helvete att få det ljust, så luggen är lite halvdan. Men det får duga ändå! En blondering som inte hjälpte ett skvatt. Två avfärgningar och två blekningar. Sedan sa jag stopp efter att ha upptäckt frätskador lite överallt. Aj. Men vill man bli fin får man lida pin. Och allt detta jobb för att invänta den blåa färgen som jag beställt från Odium. Som jag desutom såg är skickat. Så nästa vecka bli det blått. Haha. Jag är helt fantastisk! Nu är det svenska, lunch, sedan naturkunskap och mentorstid med vår allas favoritlärare Stig. Gubbe.. Varför gick du inte i pension när du skulle, din inskränkta människa.. Ojoj, nu får jag inte bli aggressiv. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar