9 december 2010

Uppesittarkväll.

02.52

Suttit uppe med Melle och Samira hela kvällen/natten och kollat på teve och snackat skit om allt möjligt mellan himmel och jord. Men det blev lite intensivt mot slutet, så vi bestämde att avbryta där och få oss lite sömn. Men känner bara huvudvärk och huvudet är fullt med skit. Men det är väl sådant man får stå ut med antar jag. Känner ingen ork, men känner mig ändå kreativ, alltid på nätterna när jag faktiskt borde sova. Det är så mycket jag måste ta tag i! Det är lov om bara någon vecka. Och allt ska vara klart tills dess. Svenska arbete, jacka, kjol, hår, bestämdhet, julklappar och möjligen en gnutta sinnesro. Är man van eller van? Nu ska jag lägga fram kläder till imorgon. För då åker vi till Köpenhamn och ska besöka MoMA Lousiana! Det ska bli spännande och roligt. Så det finns ju lite att se fram emot! Och jag har skissat på en tatuering till Tina nu. Den är inte klar, men nästan. Fattas lite bitar, men det ska jag fixa. Så det är inget måste, men vill få klart den innan lovet. Gaaah, 90% stress! 10% ork.



Har en låt på huvudet som inte vill försvinna. Men den är bra. Men det är ju alltid bara en fras som sätter sig där.
Please die Ana - Silverchair.
Jaja, nog om denna dagen och natten. Nu måste jag ge det ett försök!








Vi hade kul på svenskan idag. ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar