1 januari 2011

2011

Då var det nytt år, igen!
Annmari och jag satt ensamma igår och njöt av trebra filmer. Drack champange och åt kaka som vi hade bakat. Middag blev det, lax med mos. Och sen gjorde vi massor av nya armband. En trevlig nyår måste jag säga! Idag är det en 1e januari, solen sken idag. Mysigt värre. Det har blivit bakning idag också, knäck. Och film, massor av Disneyfilmer. Nu har Annmari lagt sig, sitter själv uppe och kan inte sova för att jag har vänt på dygnet. Måste rätta till det snarast! Lördag. Är ivägbjuden på en filmkväll, men vet inte om jag kommer att orka det. Är lite kinkig för att jag inte har några cigg, så nu får jag rulla egna av Annmaris tobak. Söt tobak, sådär gott. Inte när ma mår illa efter att ha ätit förmycket socker. Haha. Usch jaja. Så nu överväger jag om jag ska ta och se en film till i hopp om att jag blir sovtrött, eller om jag ska ut och ta mig en promenad. Vi får se.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar