18 januari 2011

Effektiv dag!

Igårkväll var planen att sova innan elva. Men så blev det inte. Det blev telefonsamtal. Så skulle jag sova innan tolv. Men då stanade jag och Tina uppe, som vanligt.. Suck. och pratade om massa saker. Somnade vid två. Men så började dagen med att Marcus ringde för att få upp mig till frukost. Jag slängde några ord på Tina; GOD MORGON! Nu är det tisdag, snart är veckan slut.. Upp upp! Sen berättade Marcus om ett spel han hade hittat på datorn under natten. Haha. Det spelet har jag spelat, skit nice! Så vi har pratat hela dagen om det. Första lektion, naturkunskap. Det är roligt tycker jag. Thomas är ju en rolig prick. Lite ovetande, men mycket vetande på sina saker. Menar mer klassen. Ja, den där klassen alltså.. Strunt i det. Varit lite ofokuserad idag också, vet inte vad som händer i huvudet, men det funkar. Svenska, ouuh, jag tycker det är så jobbigt med alla dessa tusen olika satsdelar på svenskan. Men det sätter väl sig så småning om I guess. :) Vi slutade vid två, köpte en baguett och tryckte i oss, vilade till klockan fyra och satte igång en maskin med tvätt. Sen middag, taskig middag, men men. Sedan drog vi oss ner till gymmet i två timmar, tvätt om vart annat. Nu sitter Tina och kollar solresor och jag sitter här och skriver. Nu är vi lite slitna. Ska ta mig en kopp te senare och vila i soffan, sen sova. Innan tolv! -.- Helst.. Och ja, vi funderar på att beställa en solresa till Spanien eller Cypern, kanske Grekland. Bi får se. Men sola och bada under påsklovet. Det hade inte varit helt fel! Dricka dinkar, gå på klubb och dansa, shopping, ligga och ha det bra. Bara hon och jag. <3>


Tina (När vi står ute och disskuterar träning) Jag måste börja rida igen! Hästar alltså...








En fin bild från helgen på Wonk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar