12 januari 2011

Nostalgimusik och pyssel.

Jag pimpade min bikini idag. Symaskin och slägga. Nostalgimusik i högtalarna. Jag är så trött idag. Sovit sex timmar se senaste dygnen. Försov mig till och med i morse. Inte alls bra. Vaknade av klockan halv sju, ställde om larmet till klockan sju. Då gick jag upp och klädde på mig mjukisar. Men så skulle jag inte väcka Tina förens halv åtta när vi skulle äta frukost. Och jag hade så ont i ögonen så jag blundade lite. Då vaknade jag av en chock utan larm två minuter innan vi skulle börja första lektionen. Så jag sprang upp, slängde upp dörren in till Tina och sa att jag försovit mig. Sen in på rummet. På med ett par jeans, torka ansiktet, på med mascara och på med ytterkläder och springa till lektionen. Blev bara tio minuter sen. Dagen har gått så fort! Och det är redan onsdag. Har precis varit ute och handlat med de andra. Stimmiga och stojiga och jag kände att jag verkligen inte orkade. Så nu har jag stängt in mig på mitt rum och ska bara ta det lugnt. Kanske kikar in i teverummet om någon timme eller så. Kanske ska kolla på Halv åtta hos mig. Men jag får se. Drar jag mig ut så kommer jag kanske att bli pigg och det hade jag inte orkat. Måste verkligen sova inatt. Men det är trevligt att ligga och prata i telefon hela nätterna. :)






Det blev bra tycker jag! ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar