10 januari 2011

Skoldag idag.

Igår kom jag hem från Göteborg. Galet, men det skriver jag om senare ikväll.
Kom hem till mamma och packade min väska, sedan begav jag mig till Ida och spelade Bingolotto med henne och Cissi. Kul, men vi vann inte, tyvärr. Men det kan man väl inte göra varje gång. Men Någon gång! -.- I vilket fall. Jag hade trevligt! Somnade vid ett tiden som en klubbad säl. Sedan vaknade jag imorse av larmet, men jag stängde vist av det.. Sen vaknade jag fem över halv åtta och min buss gick klockan åtta. Tjo tjena, det var ju bara att gå upp, blossa, borsta tänderna och bege sig ut i halkan. Melle kom och hjälpte mig med min väska som vägde tusen kilo, med bil, så vi slapp gå. detvar härligt att komma tillbaka! Tina liksom, galen tjej, me like! ett jobbigt samtal kom upp, men det lugnade sig ganska fort. Räknade ett tal matte, sen fick vi sluta tidigare. Äcklig mat. Vem serverar fläskpannkaka första dagen i skolan? fy fan säger jag bara.. Men men, det fick bli sallad och macka. Bokade tvättid, så det är i full gång just nu. Sen när vi är klara ska vi sätta oss i datorsalen och fixa med bilder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar