13 januari 2011

Torsdag!

Idag är det torsdag, veckan börjar dra mot sitt slut. Det har gått väldigt fort! I morse sov jag som en stock, kom upp till bilden. Där satt vi och kollade på knasiga videos om blommor. Sen skulle vi måla vår framtida trädgård med färger, olika pennor, papper, klister, gud vet allt. Det var något av det fulaste jag gjort i mitt liv. Men det var kul! Sedan gick vi igenom de lite lätt och berättade om dem i grupp. Sen blev det tio minuters paus innan middagen, som var väldigt god. Sedan somnade jag efter middagen, tänkte kolla på teve lite, men gick in och la mig. Vaknade vid åtta av att Tina knackade på dörren. Haha, jag såg dubbelt. Stod i några sekunder precis vid dörren innan jag öppnade och blinkade som fan för att kunna se rakt. Trött? Lite. Så jag kom upp lagom till Handbolls VM, så det är nice. Nu är det paus, men har nog missat lite. Ska åter gå in dit aldeles snart. Kul att vakna och gå ner för att hämta saft när hela internatet är samlade i lilla matsalen och spelar spel. En sitter med en gitarr och spler någon gammal rockig sak. Piano om vart annat. Fika och skratt. Härligt att vakna till. Och det är roligt att folk börjar sätta sig och ha kul där nere igen. Det var ett tag sedan nu. Nu ska jag fimpa bloggen ett tag för att blossa lite. Återgå till Handbollen och slappa i soffan. Det passar mig bra idag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar