20 januari 2011

Torsdag.

Skola skola, säga hejdå, somnade, vaknade sju, handlade mat, lagade mat, åt mat, tittade på teve och nu sitter vi i datorsalen i hopp om att bli trötta snart. Men det är torsdagskväll, det är okej att inte lägga sig tidigt. Och på fredagar är det okej att vara trött, för sen är det ju helg där man kan vila upp sig! Men för mig blir det nog inte mycket sova-vila. Hoppas på att spela massor av spel med Ida. Och Ksenia kommer på besök i Sverige. Har inte sett henne på några år, så det ska bli kul! Det var inte meningen att jag skulle åka iväg i helgen. Planerade en spahelg med Tina och bara ta det lugnt och äta gott. Men så ringde mamma och berättade och jag kan ju inte missa detta! Och helgen efter det skulle jag bege mig till Ängelholm och Helsingborg, men det får nog bli så att jag stannar på internatet den helgen och åker till Malmö helgen därpå. Krångligt! Och min kamera ligger i Malmö, kul. Så nu kommer jag att vara utan ganska länge. Och det fanns inga planer på att den kunde lifta upp heller, så ja. Får ta den om två veckor. Men jag får överleva. Lite antikameraträning, haha. Nu ska jag blossa en av mina sista cig. Ni läste rätt, dags att sluta!

Wish me luck.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar