16 februari 2011

Bra dag idag!


En sån pimpbild man hittade på Annmaris blogg, den tog jag :P
Mannen som tog detta fotot var ju helt fantastisk! Inte sant, Annmari? ^^.
http://antmurry.blogspot.com/

Nu är det kväll, klockan är ca tio i åtta. Varit och gymmat i ca en och en halv timme, druckit två koppar med saft och nu sitter jag här. Ska dega i soffan ett tag, sedan duscha och leta reda på min mobil. Den är ute och promenerar igen... För övrigt har det varit en bra dag faktiskt! Skolan gick som smort i morse, fast än att mitt örhänge försvann, men jag fick tillbaka det efter lunch av en tjej som hittat det. Skönt, mina favoriter också! Tittade på en film på bion på eftermiddagen. Handlade om en man som hade en fotbollsspelare som idol. Så varje gång han rökte på så såg han honom. Haha. Jag vet inte, hela filmen var ganska pårökt om man säger så. Men ja, de sa ju att de skulle hålla sig till temat de här veckan. Droger. Men den var väl helt okej, lite långtråkig bara.. Imorgon är det torsdag, skönt skönt, då är det snart helg. Och det menas med lov. Välbehövt! ^^. Nu ska jag återgå till letandet av mobilen.


Todays music; Infected Mushroom

1 kommentar: