16 februari 2011

Gästbloggare! :)

Hejhej Tina här! :)

Tänkte sno Ainas blogg lite & gästblogga :) Nackdelen är att jag inte har en aning om vad jag ska skriva om. Men jag kommer väl på något. Kan ju säga att Aina ligger i sin säng & ser ut som en seg råtta, hon är ganska död efter träningen kan jag ju säga. Som hon säkert redan har berättat så har vi gymmat idag, i 1 ½ timme! Båda 2 ville lägga sig ner & dö efter. Vi körde lite styrka, situps, gick på gångband m.m. Men det är faktiskt bra att vi har kommit igång, efter att ha latat oss i 3 veckor :) Nu är det verkligen 3 ggr i veckan som gäller. Vi måste ju vara fina till våran utlandsemster. Om ni inte redan visste det, så ska jag & Aina ta oss en veckas semester till Turkiet. Detta kommer att ske på påsklovet och vi kommer att åka till Alanya (stavas?). Det kommer bli hel mysigt & härligt. Vi ska ligga vid poolen med varsin drink i handen & spana på snygga killar. Det kommer bli en massa festande, shoppande, solande & badande. Ni kan ju tänka er själva hur mycket vi längtar.
Men men nu har jag en plan, Aina vet inget än. Men snart så :)
Jag hade tänkt att vi skulle gå ut, förgifta oss lite, gå in & duscha (inte tillsammans), sen knacka på varandra när vi e klara, sen lite mer förgifting & sedan gå & lägga sig. För det är ju faktiskt skoldag imorgon, det måste man ju sköta:) Som jag e så duktig på :P
Nu pratar Aina i telefon med sin mamma, så jag ska väl kolla min facebook tills hon har pratat klart. Eller jag kanske ska uppfylla hennes önskan. Hon tyckte att jag skulle skriva om min pollenallergi för att hon tycker det är kul. Men nej, det är totalt ointressant. Men nu vet ni det med & nej det är verkligen inte kul. Nysingar, snorig näsa, ögon som rinner & som man knappt kan öppna på morgonen. Inte okej!

Nu har jag fyllt ett inlägg med helt meningslösa saker, så nu ska jag avsluta detta skrivandet. Får vänta tills Aina pratat klart & sen ta del av min plan. Eller hur va den bra :P Sen så är det ju så att jag själv har en blogg, så om ni vill läsa är det bara att gå in på crystallights.blogg.se.

& du kommer ju läsa detta Aina, så du ska veta att jag tycker inte alls om dig för att du lämnar mig själv här på internatet en hel vecka :( Dumma dig! Men lite glad är jag ju, för jag får låna datorn hehe :) & liiiiite kommer jag nog sakna dig, men bara lite. & när du kommer tillbaka e det shopping som gäller & fika, vare sig du vill eller inte :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar