14 februari 2011

Helgen.

Fick en Alla Hjärtans Dag present av min mor.
den tackar vi för, fin fin! :)

Det bar av mor Ängelholm i helgen. Det var trevligt att träffa min syster och Jocke igen. Och mamma. Bowling blev det, där jag kom trea, helt klart nöjd! ^^. Vi drack öl och gick ut en sväng på Telegrafen efteråt. Sen kom i hem klockan fyra och lagade stor middag med kyckling, ris och sås. Sjukligt gott måste jag ju tillägga! Dagen efter detta satt Ida och jag framför Mentalist och åt ostbågar och popcorn. Söndag lika så, fast med Bingolotto. Skönt att ta det lugnt faktiskt..

Och nu sitter man har med världens jävla skitångest över pengar. Haha.
Ja jag får se om jag kan lösa det, borde jag klara.. Vill ju ner till Malmö på fredag. Då börjar mitt lov.
Varken orkar eller kan vänta till den 25e, då är ju lovet slut!

Sen har mitt ufo till psykolog bokat in en tid den 23e när vi klart och tydligt Inte satte en tid då för att det var lov.
Så nu måste jag ringa henne och avboka. Har ju en tid den 1e ju. Varför så komplicerat? Suck, jag säger då det.

Så det blir inga korsord ikväll, bara måla naglarna och ta det lugnt på annat vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar