15 februari 2011

Aktiv dag.


Suttit i två timmar nu efter lunch och lyssnat på en monolog om alkoholism med Benny Haag. Det var mycket intressant och ganska roligt emellanåt. Fick tänka till ganska mycket och fick svar på en hel del frågor om det hela. Förklaringar som inte riktigt var som andras om man säger så. Ganska känslosamt också. Jag gillade det! Mer sådant tycker jag!

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, lite Maria Mena blev det idag. Har nålat in ett par byxor, nu ska jag bara sätta mig vid symaskinen också. Jag har så mycket kreativitet i kroppen, men jag får inte riktigt ut det. Men om jag börjar med att sy in ett par och laga de resterande fyra paren i rumpan så kanske jag kommer på något roligare under tiden. Som att fästa om knapparna i min jacka kanske. Det är väl i och för sig inte så mycket roligare med det måste göras. Senare ska jag laga lite middag med mackan. Det är så sjukt tråkig mat till middag idag nämligen. Äter nästan vad som helst utom fläskpannkaka. Usch och fy vad jag låter kräsen, men så är inte fallet. Eller ja, nu är det. Nog om det. Ikväll ska jag måla naglarna med Tina. Jag somnade igår i tre timmar, var vaken två och somnade och sov nio. Men idag är en bra dag, bättre än igår. Ska inte sova idag, hålla mig sysselsatt hela dagen tänkte jag. Ska försöka dra mig ut i de isande vindarna idag också och ta mig till affären.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar