10 februari 2011

Time to sleep.


Egentligen har jag inte så mycket att skriva för tillfället. Klockan tickar, men världen står still. Det är så mycket draman och elände och ja, Gud vet allt! Klockan är halv tre på natten och jag borde sova. Men det är svårt när ens inre vill hoppa ur och springa iväg. Det tar kraft och tid att hålla saker på plats. Tvivel är nog det värsta som finns. Jag kan gärna vara ledsen och jävlig, men tvivel vill jag inte veta av. Dagen har varit så vacker, våren är i luften är luften och snön är nästan helt borta. Skolan har gått bra. Jag har tramsat och flamsat och skuttat omkring hela dagen. Nästan lite pirr i magen. Det finns så mycket att se fram emot, men lik förbannat sitter man här och tycker synd om sig själv. Eller nej, det gör jag inte. Samtidigt så är man så bortskämd att man tycker att allt ska vara en dans på rosor. Men fy fan vad taggarna sticker hårt! Och jag har ingen aning om varför. Men som alltid, det löser väl sig. Som allt annat. God natt! För övrigt är denna dagen en bra dag, natten ska bli bra. Imorgon ska bli bra och livet är så bra egentligen. Bara så att alla vet. Blogg, vad är det egentligen? Men jag gillar det.


Song of the day; Jeff Buckley - Mojo Pin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar