18 februari 2011

Trevlig natt!


Det är helt fantastiskt vad man hittar i garderoben när man städar såhär mitt i natten ^^.

13 par byxor.
14 vardagströjor.
12 jackor.
10 skjortor.
22 par skor.
13 kjolar.
5 korsetter.
Underkläder och accessoarer för hela internatet.
Massa tjocktröjor. Några 80-tals inspirerande..
Vart kommer allt ifrån?
Visste inte att jag hade så mycket.. !
Nu ska jag bara ta tag i allt pappersarbete.. Suck!
Det får vänta tills efter lovet, eller ännu längre *skämmas




02.39

Suttit uppe med Tina nu sedan klockan tolv. Tänkte att jag skulle lägga mig runt elva. Men så blev inte fallet.. Tyvärr. Men! Jag fick trevligt besök i luren och vi har haft det sjukt trevligt och roligt! Pratat bloggerskor och Big Brother. Nu har vi bytt nycklar med tanke på tiden och morgonens trötthet. Vi får banka och hoppa på varandra. Start klockan 07.00. Jag kommer lätt att vinna tävlingen som går ut på att befinna sig vid frukostbordet först. Men det är en kort dag imorgon, slutar vid tolv, som alla andra fredagar. Historia, sedan svenska med Jan, Susanne är sjuk. vilket är tråkigt, för vi har lite frågor om närvaron och frånvaron som verkar ha blivit knasig. By the way så har min sänkts ganska mycket, trots influensaveckan. Det är bra. Känner mig sjukt stolt för en gångs skull! Har även tvättat idag. Inför lovet, det innebar alltså en hel del tvätt. Från fyra till tio. Men nu är allt rent och jag kan få med min fräscha kläder. Får låna en resväska av Frida också, det är bra. Frida är en sjukt underbar människa, bara så att ni vet! Henne gillar vi!



Just nu har jag Fleetwood Mac i högtalarna och det håller mig tyvärr vaken, eller tillräckligt pigg för att skriva lite. Men det är tråkigt att stänga av, då blir det ju så tyst. Men om jag lägger mig nu så blir det ju fredag ganska fort. Då beger jag mig till Malmö för att träffa Annmari

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar