30 mars 2011

Åter till verkligheten.

Helgen var som den var. Kom till Malmö på fredagen och träffade Joel, även Annmari på kvällen. Hjälpte till att flytta till Helsingborg på lördagen. Att vi lyckades med den flytten, helt otroligt! Sedan blev det fest på kvällen. Det gick som det gick och vi pratar inte mer om det. Jag kom fram till en del saker som jag inte ville komma fram till. Så nu är det bara att börja om. Så jag gjorde det jag är bäst på, jag flydde fältet. Taxi, tåg, hejdå.







På söndagen blev det bio, två filmer. I am number four och Rango. Bra filmer måste jag säga! Det var en hel mysig dag och kväll. Jag uppskattar det verkligen! Sedan blev det mest sängen på måndagen innan vi tog oss i kragarna och faktiskt reste oss upp. Jag tog mig till Helsingborg igen och träffade Annmari för att hämta mina saker. Vi tog en promenad upp till kärnan och tittade på utsikten och pratade lite.





Strax innan detta så satt vi i solen, jag åt lite mat. Ida ringde mig och var ledsen. Chaos hade blivit sjuk och de var tvungna att låta honom somna in. fruktansvärt! Det går inte riktigt att sätta ord på det. Vi tog en glass i solen, fick träffa Johan som verkar jätte trevlig. Sedan satte jag mig på tåget hem till Ängelholm och gick hem till Ida och Jocke. Jag köpte hem lite glass och vi satt där och pratade om det. Såg en film, Indiana Jones. Riktiga klassiker! Sängdags ganska sent tyvärr, men jag kom upp klockan fem trots allt. Jag bestämde mig för att sova en timme längre även om jag skulle missa första bussen, men vaknade av mig själv vid fem. Så jag gick upp och stängde av larmen. Hade lätt kunnat sova fem timmar till, men lika bra. Träffade Eliot på på busshållplatsen. Messade lite med honom under resan, så jag sov inte speciellt. Slumra till lite då och då. När jag kom fram så kände jag mig helt död. Men gick på första lektionen.

Vid tio så fikade jag lite, tog en bulle för att dämpa hungern lite. Sedan la jag mig, lite mot min vilja, men jag kände, antingen det eller avlida lite. Sov ända till klockan tre. Försökte få upp Mackan lite då och då så att han kunde få lite luft och lite mat i sig. och för att jag ville träffa honom såklart. Storebror ^^. Åt middag, halvgott, men var tvungen att få lite mat i mig jag med. Sedan kilade jag och Emma ner till affären för att hämta ut mitt paket från H&M. Mina skor och kläder kom. jackan satt som en smäck! Riktigt snygg. Tröjan var lika mysig som jag väntade mig. Skorna var där emot lite knepiga. Spände in dem så att de passade, men en del remmar gick inte att spänna in, så jag kapade en del av dem. Men det blev bra faktiskt! Tog ett bloss med tina och fick träffa Mackan en sväng. Sedan bestämde jag och Tina oss för att ha lite filmkväll och äta lite gott.

Så hon kilade till affären och köpte Cheesballs. Det blev Titanic. Fantastisk film. Äntligen hittade jag någon som ville se den med mig! Så nu hade jag någon att snyfta med, haha. Så romantiskt. Man undrar varför man inte får vara med om något sådant. Inte att hålla på att dö i iskallt vatten, utan romantiken. Leva lite i en saga. Men nu så är man åter i verkligheten. Men kvällen blev lyckad! Nu sitter jag här och skriver. klockan är två. Vi beräknade att filmen skulle vara klar vid halv ett. Men det blev en del pauser för att lugna snyftningarna.

Nu är det dags att sova. Upp och äta frukost imorgon. Nu dag, nya tag!
Färgade även om mitt hår idag, skönt att få det fixat!

Nattnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar