31 mars 2011

- - -

Jag ska vara helt ärlig och säga att jag inte uppskattar Önnestad på helgerna. Jag sitter en torsdagskväll och mår dåligt för att jag vet att jag ska stanna här hela helgen! Det är inte bra. Så nu har jag pratat med Annmari och det lutar åt att jag åker till Helsingborg efter en runda på stan i Kristianstad med Marcus. Känner att det är lika bra. Förstår inte hur det kan vara tillåtet att vara såhär tankspridd. Just nu är det ingenting som går ihop. Det går för fort fram, men inte tillräckligt fort för att jag ska vara nöjd. Hur fr man ihop det? Logiken existerar inte för tillfället. Klumpen i bröstet är tillbaka och jag är så trött och så fåordig. Men det ska inte sitta i länge, det ska jag se till! Så kosta vad det kosta vill. Jag tänker inte vara den som får mig själv att må dåligt. Nu ska jag ta mig en promenad runt området för att rensa huvudet.

Och jag har pratat av mig med Johanna.
Jag borde verkligen inte fly, det är inte bra.
Men man gör ju det man är bra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar