24 mars 2011

Bra dag idag!


Jag var så sjukligt trött i morse! Men jag kom upp i alla fall, huvudsaken. Lite geografi på första lektionen. Efter det så hade vi svenska. Galet vild diskussion blev det. Mobbing/självbild/självförtroende var ämnet. Det fanns många olika åsikter i det klassrummet. Mycket intressant och ganska roligt. Lunch, då fick vi våfflor till efterrätt. Och nu har vi haft matte. Egentligen skulle jag ha bild, men jag bytte och hade matte istället. Jag har börjat med B-boken nu. Igen.. Det är roligt när man förstår det! Satt kvar efter vi slutat för att klura ut svaret till en krånglig vinkel. Det löste sig! ^^. Nu så ska jag sätta mig och pyssla på en present som ska vara klar tills på lördag, vilket innebär att jag måste ha klart den ikväll för jag åker ju imorgon. Det ska bli kul! *längtar!

Igår tatuerade vi ju oss. Bilderna blev inte alls så bra som jag hade fått för mig, så det får bli en annan gång.
Men titta upp. ^^.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar