24 mars 2011


Det har varit en helt underbar dag idag! Solen har skinit hela dagen, blommorna förökar sig som jag-vet-inte-vad. Tina och jag har varit ute hela eftermiddagen och fotat små snödroppar och krokusar. Det pirrar i kroppen nu när våren är här! Nu är det inte långt kvar! ^^. Vi kom hem lagom till middagen. Hamburgare, som vanligt. Come on, kom med något nytt, så himla tråkigt. Men men, det fick gå. Efter middagen så satte vi oss för att skriva lite. Eller ja, Tina skulle skriva lite och lägga upp lite bilder. Det slutade med att vi pysslade. Johanna kom även in och ville vara med. Ja, det gick ju som det gick. Nya tatueringar, javisst! En till Tina, en till Johanna och två till mig. Att Johanna vågade sig på mitt klotterplank till ben, det var starkt gjort! Det blev bra. Tänk själv att aldrig ha hållit i en manick förr. Bra värre! Nu vankas det makaroner med bea. Det ska bli gott, vi är ganska utsvultna nu efter en så kreativ dag. Ska lägga upp lite bilder på våra skapelser sedan när min kamera vill återgå till jobbet.


Jag hjälpte även Tina med ett noppa ögonbrynen tidigare idag.

Aina; *nopp nopp...
Tina; Jag har aldrig tänkt på hur bruna ögon du har...
Aina; *NOPP
Tina; JÄVLIGT BRUNA ÖGON HAR DU!!
Aina; Gjorde det ont..?


Hejdå så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar