30 mars 2011

Det var skönt att vila lite. Lugn musik och bara slumra till, perfekt! Gick upp och åt middag med Marcus. Sedan klagade vi på att vi bara sover bort dagarna, så jag tvingade mig att vara vaken. Spelade lite, pratade lite i telefon, spelade lite till och lyssnade på musik. Efter ett tag fick jag fruktansvärt tråkigt och gick upp på tvåan och tittade på Halv åtta hos mig med tjejerna och sedan Sveriges mästerkock. Nu har klockan snart hunnit bli halv tio och jag ska sova. Tur att jag inte vilade mer än ett litet tag innan! Då hade det blivit jobbigt att sova. Ska lägga mig en stund och börja på en ny bok, nu när jag läst ut den andra. (Bra bok för övrigt!) Vi ska läsa den på svenskan. Godnatt Mister Tom heter den. Den låter helt okej, så jag får se om det är något att ha. Det spelar i och för sig ingen roll, jag måste ju läsa dem ändå. Men en vecka, en och en halv, en kort recension och sedan en slut diskussion med klassen. Det löser jag nog även om den kanske inte skulle vara så bra.





Imorgon är det torsdag. Det innebär efterrätt
och utflykt för att se tranorna som kommit hem och häckar ^^.

Godnatt.

1 kommentar:

  1. Den boken är faktiskt helt ok. Jag har läst den.. =) Lycka till! =) Kram Jane

    SvaraRadera