22 mars 2011

Lediga dag.

Mitt nya medel mot mitt sötsug.

Vaknade av att Marcus ringde vid halv åtta och bestämde att jag skulle äta frukost med honom. Så det gjorde jag. Och det blev det gamla vanliga, havregrynsgröt. Redan tisdag. Tiden går så fort! ^^. Ledig hela dagen idag, så nu tänkte jag sätta mig och pyssla, igen. Funderar på att dra fram symaskinen och skapa något nytt till garderoben och kanske något annat fint. Vi får se vad som finns. Måste organisera alla min mönster någon gång också. Vet inte om jag orkar det idag dock, vi får se. Har nog bara en timma kvar på min tiara också. Efter att den är klar så ska jag göra en till fast som går i svart, det kommer bli fint tror jag. Man måste ju ha en till alla tillfällen, även om jag aldrig kommer använda dem.. Kanske till en maskerad någon gång, who knows.. Marcus och jag träffade en skit skön kille efter frukosten. Vi satt nog och pratade över en timme. Det visade sig att han är son till en av bildlärarna här på skolan. Troligen så ska han börja på skolan till hösten. Så vi förklarade hur allt fungerar och så vidare. trevligt värre.

Nu; And One i högtalarna och pyssel.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar