30 mars 2011

Godmorgon.


Sitter och lyssnar på And One och drömmer mig lite tillbaka till andra tider. Vet inte om det var bättre förr, men ibland längtar man tillbaka. Men jag trivs ganska bra i mitt nu också. Jag ska bara få ordning på en del och lägga upp en bra plan framöver. Ta det lugnt och lägga ribban lågt.

Idag pratade vi om reklam på svenskan. Vi fick i uppgift att göra en reklam också. Man fick välja helt själv och hur man ville göra reklam. Jag fick i uppgift att stå för designen och göra en prototyp och en plansch. Per ska filma och klippa ihop en reklamsnutt. Jimmy och Dan ska hjälpa till att få det rätt. AlpAir Sweden. Även med nikotin. Haha. Det kommer bli skitbra! Riktigt kul!

Nu ska jag lägga mig ett slag och vila huvudet efter dagens hjärngympa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar