22 mars 2011

Kvällspigg...?

Jag för två år sedan..

Man förändras mycket med tiden. Och ikväll känner jag för att göra något vettigt av mina ögonbryn. Eller bara förändra mig över huvudtaget. Sorgligt hur man tröttnar fort.. Klockan är snart elva och jag ligger inte och sover. Rubbade rutiner är inte speciellt bra för mig. Eller så är det för att jag sov i nästan elva timmar inatt. Vad vet jag. Rökningen för övrigt har gått åt helvete idag. Men huvudsaken är väl att jag mår bra, I guess. Suttit i telefon halva dagen idag. En del med systeryster. Livet är inte lätt, men vi får göra det bästa av det. Men en dag ska jag sätta mig och skriva. Separationsångest. Någonting är det ju. Men vi löser detta! Det är mycket som snurrar just nu, men det lägger väl sig med tiden. Det får vi hoppas på, även om det känns skit ibland. Jag vill bara skriva skriva skriva av mig! Det är så sjukt mycket tankar i huvudet. Om nu, om sen.. Allt.
För övrigt sitter resten av Täppan och kollar på Big Brother i köket, själv tittade jag lite, men alltså.. Jag vet inte, strunt samma. Haha.. Och Johanna sover på vårt golv nedanför köksbordet. Hon har fått rått- och myrinvasion i hennes lilla stuga. Så jag lånade ut min bäddmadrass, en kudde och två filtar, så får hon sova här tills anticimex kommer och tar hand om det. Nu ska jag försöka att göra mig själv trött. Frukost kl 07 imorgon. Och tjohej.. Svenska presentation imorgon. Löjligt nog är jag sjukt nervös.. Värre än ett Big fail kan det ju inte bli. Så det ska jag nog klara av..

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar