16 mars 2011

Onsdag.

Onsdag idag. Det började med att jag faktiskt sov en halvtimme längre än vanligt. Åt frukost vid kvart över sju. Marcus var inte där, så jag ringde och väckte honom. Han brukar alltid vara uppe och studsa vid sju han också. Speciellt på onsdagar då det är äggfrukost! Jag åt en skål med havregrynsgröt och en prickig-korvmacka, mums mums! Tina kom till och med upp till frukosten idag. Sjukt chockad! Haha.. Första lektionen var engelska. Vår lärare var sjuk, så vi hade Jan. Han är bra. Alla gillar Jan banan! Fick en stencil med grammatik som jag och Tina gjorde ihop. Sedan fikade vi och återgick till klassrummet. Svenska. Tjo tjena, skulle hålla ett tal på fem minuter idag. Har fruktat hela dagen. Men det fanns inte tid för alla, så nu har jag en vecka till att öva på det. Och fila lite på mitt upplägg. Sedan blev det lunch. Stekt strömming.. Vem serverar det? Men potatismoset var gott i alla fall! Nu sista lektionen hade vi matematik. Har bara tjugo sidor kvar nu på fördjupningen. Det går fort, två tre lektioner till. Sedan ska jag börja på nästa bok. Ojoj, men det kommer bli bra! :)

Nu sitter jag här. Melle kom och knackade på och gav mig ett paket cigg. Det var väldigt vänligt av honom tycker jag! Galna luftiga cigg från Thailand, som Sussi dragit med sig hem från semestern. Så nu ska jag snart ut och ta ett bloss. Att jag inte slutar röka, en gång för alla... Men me, någon gång. Tragiskt att bilder inte skrämmer en.







Sedan ska jag sätta mig och skriva på ett brev till min finaste Annmari i en timme <3.
För sedan efter det får jag besök från Malmö! :*
Då kommer jag vara väldigt asocial med resten av världen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar