21 mars 2011

Åter till måndag morgon. Vaknade klockan sex utan larm. Gick upp halv sju. Frukost. De har tagit bort havregrynsgröten! Oh, no! Det är så få som äter, så de får alltid slänga så mycket. Men jag frågade om jag inte kunde göra själv i mikron, det fick jag. Pju! Jag äter alltid gröt till frukost! Gott blev det också, på första försöket. Har inte gjort egen gröt på nästan ett år, haha. Det blev en kopp te till det och gårdagens tidning, dagens hade inte kommit än. Så, så var det med det. Nu ska jag kanske ta en liten promenad i det fina morgonvädret och sedan sätta mig och jobba lite på min tiara. Satt ytterligare en timme igårkväll. Tanken var att jag skulle sova, till sist gjorde jag det och somnade. Men kul att vakna av att Täppen hade bjudit in folk och höll party a la Bb halva natten. Lite musik i öronen så somnade jag till slut. Nu blir det System of a Down för att väcka mina grannar, hämnden är ljuv! Haha, nej, det ska jag inte göra, lite halvhögt bara.

Tjo flax!

För övrigt är det sjukt jobbigt att blogger f----r sig med datumen...





Fotbollsbilderna från i lördags. Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar