14 mars 2011

Uppdatering :)

Skolan gick bra, fick kila iväg från mentorstiden dock. Men det gör inget, Stig tåls att ha i liten dos om man säger så. Hittade en tid på vårdcentralen vid tre, så jag gav det ett försök till att bli av med mitt halvimplantat. det gick inte så bra. Kvinnan stod mest som ett frågetecken och undrade vad det var jag hade stoppat i halsen. Fick en tid till en läkare om tre veckor som ska studera det närmre och sedan skicka en remiss till sjukhuset. Haha. Förhoppningsvis så har jag ett ärende i Ängelholm innan det och får ta det med Jeppe, sjukt mycket enklare. Det blir som det blir. :)


Har suttit nere på Täppan och färgat håret på Emma och umgåtts med henne och Johanna. Mycket trevligt. Det blev även en film. Jättemysig film! - I rymden finns inga känslor. Värd att se måste jag säga! Nu är det planer på att jag kanske ska flytta ner dit. Det hade hjälpt mig så sjukt mycket. Att få komma igång med allt det kreativa igen och slippa en flimrande teve hela dagarna och ja. Det hade varit helt fantastiskt! Ska ner till expeditionen imorgon och höra vad dem säger. För övrigt så har jag kommit in till nästa år, här på Önnestad alltså. Jag är så kluven just nu, vet inte riktigt var jag har mig själv eller vad jag vill. Haha, framtidsnoja. Men det blir nog bra, får se imorgon hur allt känns.






Nu är klockan över tio, dags för mig att sova.
Mig och mitt oplanerat strukturerade vardag.
Vad hände?

För övrigt får jag fint besök på onsdag ^^.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar