26 april 2011

Det är härligt att bo i buschen! Missade bussen som skulle ta mig via Hässleholm och Klippan. Nu går nästa om 40 minuter. Hinner jag med nästa buss på en minut är jag lycklig. Annars får jag vänta en timme på nästa. Men hellre det än att lyda Skånetrafikens råd och åka både via Hässlholm och LUND (!?) Ja, det är helt fantastiskt.

Har fixat håret. Johanna hjälpte mig igårkväll och jag satt själv uppe halva natten. Men jag hann inte klart för jag somnade. Så ställde klockan på halv sju för att fixa det sista. Nu har jag ätit frukost med trion och kollat nya busstider. Nu ska jag kila iväg för att klä mig lite.

Och anledningen till att jag ska till Ängelholm idag, efter att jag kommit till skolen igår, är att jag måste hämta mitt Visakort. Ida skulle ha det till Ikas, men vetrenären ringde henne igårkväll och sa att han var sjuk. Så nu skulle det inte användas. Haha. Men men, det blir nog trevligt! Sedan beger jag mit tillbaka till skolan ikväll, om det går bussar! Ja, det är underbart att bo i buschen som sagt.

Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar