11 april 2011

Vår i luften!


Vilken helvetesnatt! När jag väl lyckats somna efter en väldigt sentimental kväll så vaknar jag vid halv ett. Hoppades innerligt att klockan var runt sex så att jag kunde gå upp. Men icke. Vaknade ytterligare en gång vid halv tre. Hosta kräk i natt också. Ont i halsen, illamående, trött och matt. Klaga klaga, ibland är det tillåtet! Kom upp vid sju med håret på ända och åt frukost med Frida. Filmjölk med havrepuffar och en ostmacka. Sedan kom vi iväg och tog en lång promenad i den disiga morgonsolen. Riktigt skönt! Det luktar vår ute och hela gräsmattan utanför aulan är helt blå av alla skillor som slagit ut! Mycket vackert ^^. Nu ska jag få rätt på mitt hår och ta en dusch. Lyssna på Fleetwood Mac och klä mig.




Grattis på kalasdagen kalasJoel! ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar