1 april 2011

Första april idag som sagt. Annmari och jag fick den briljanta idén att lura folk. Så jag trillade av tåget och fick en spricka i foten och hon skulle flytta tillbaka till Malmö. Det roliga och tråkiga var att folk gick på det. Ida ringde mig och var jätte upprörd och undrade hur det var med mig och trodde att jag hade gipsat mig och allt. Elin ringde och frågade hur det stod till med Annmari och undrade vad som hade hänt för att hon ska vilja flytta. Det blev så misslyckat! Det var ju inte meningen att folk skulle ta det på blodigaste och bli oroliga. Men! Vi fick dem i alla fall! Har nog aldrig lyckats lura någon innan, hehe.

Tog bussen in till Kristianstad innan tillsammans med Tina och Mark. Hjälpte Tina att hitta en bra present till hennes lillasyster som fyller år idag. Men det blev bra, lite pärlor, vattenfärg och ett par asballa solbrillor, rosa med Hello Kitty på. Jag valde dem bara för att jag själv skulle vilja ha dem. Om jag ändå haft lite mindre huvud, haha. Sedan tog vi tåget vid fyra. Tina hoppade av i Tyringe och jag åkte vidare till Helsingborg. När jag kom fram så sken solen. "Du kommer med solsken till mig..." Annmari mötte upp mig på knutan och vi tog bussen upp till Stattena. Handlade lite mat och hon lagade supergod mat, som vanligt. Sedan dess har vi suttit och haft det trevligt framför tvn. Druckit Ramlösa och ätit en bit choklad. Fått träffa Christina som Annmari bor hos. Jätte trevlig, verkligen!

Och nu sitter jag här och har ändrat min status på Fb som Ida befallde mig att göra. Tittar på tv och skriver om dagen här. Det blir nog snart sängen. Imorgon kanske vi ska ta båten över till Helsingör och strosa ett tag innan vi åker vidare till Ängelholm.

Nattnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar