1 april 2011

APRIL APRIL DIN DUMMA SILL.

Då var det April månad!


Jag vill börja med att gratulera Frida på kalasdagen! ^^.

Dagen började med frukost. Sedan gjorde jag mig lite fredagsfin och gick till skolan. Stod utanför och tog ett bloss med Elin och Sylvana. Tror ni inte att en fågeljävel skiter på min jacka?! Rakt på huvan! Tur att jag hade den uppe! Sjukt äckligt. Så jag var lite sur där ett tag, men kom sedan på att jag ändå ska slänga den och att jag nu har en anledning till att använda min nya jacka. Lite kall än, men det får jag stå ut med. Arbetet på svenskan artar sig. Nu har jag slutat för dagen efter lite lunch. Jag får inte tag i Mackan, så det blir att åka till Helsingborg direkt. Det blir middag med Annmari och Johan, sedan en film på kvällen. Behöver en lugn kväll kan jag känna efter allt som varit nu. Drar mig till Ängelholm och träffar kära syster på lördagen också. Sedan hem, världens väg, på söndag tillbaka till Önnestad. Ska fixa till Danys arm och träffa Frida som kommer hem från sin praktik. Det var hårda bud i Mallerud ;P

Tjo tjena, trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar