28 april 2011

Godmorgon! 110428 08:03






Sitter just nu och mornar mig efter frukosten. Nu ska jag underhålla mig i 40 minuter innan första lektionen på tre veckor. Missat ca 10 lektioner svenska under denna tiden, så får se hur långt efter jag ligger, haha. Men men, sådant är livet!


Elin tog ett kort på mig och mina nya inlines igår när vi satt i parken. Ooh, vad de är snygga. Nu väntar jag bara på att skolan ska sluta så att jag kan följa med Marcus till stan och skåda när han köper ett par. Sedan ska vi åka hela eftermiddagen! Det ska bli så kul! Och ja, jag tycker verkligen att Ida och Annmari ska köpa ett par! Köp K2, fick beröm för att jag valde ett vettigt märke! Och de är supersköna och har till och med AC framme vid tårna! Hightechrollor! Jag är väldigt nöjd faktiskt! Och som sagt, jag som aldrig orkar ta mig ner till gymmet, som är så sjukt jävla tråkigt, kan nu åka inlines och bygga på lite muskler och kanske till och med få på mig mina favoritjeans igen! Tja, inte helt fel det där! Wiewie! :D


Återkommer med bilder på Mackans inlines i eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar