22 april 2011

Godmorgon. 22/4.

Kökstermometern står på 15 plus trots tidig morgon. Ikas är rastad och har fått frukost. Fiona har också fått frukost. De andra sover fortfarande, men det är väl okej, det var en lång dag igår. Dagen idag kommer nog inte bli lika lång, men lika svettig. Jag räknade inte med ett sådant väder, så jag har ju bara jeans och svarta tröjor med mig. När jag kommer tillbaka till skolan så ska jag rota fram alla mina sommarskor och mina kjolar. Nu är det vår, trala! Det gör mig glad. Och med tanke på detta organiserade kaos med BroGripen så kan jag åka till Malmö nästa fredag, därmed fira valborg i Lund. Och! Sist men inte minst! Jag kan få gå i alla fall Minst tre dagar i skolan nästa vecka. Planen för nästa vecka lyder lite i form av det här. Fixa håret (kanske), städa mitt rum och organisera alla nya ting, Inhandla det som fattas som tvättmedel och liknande, köpa ett försenat påskägg som jag ska ge bort, bestämma klädval till valborg. Det är ju nästan pinsamt hur man ser kring kläder. Allt ska vara precis och perfekt, ändå slutar det med det mest bekväma och slappa, haha. Det ska bli kul! Längtar! Nu kom syster nummer ett upp, umgås med henne lite nu innan hon far till Berlin. Det är med glädje och sorg som vi låter henne åka. Men vi ses ju i sommar! ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar