27 april 2011

Kristianstad idag.

Ikas jag jag var i skogen och lekte igår ^^.

______________________________________________________




Begav mig från Ängelholm vid tolv och var framme i Kristianstad efter två och en halv timme. Suck. Mötte upp Marcus i stan, tog en öl och gick in på Stadium för att kolla på inlines. Hittade balla skydd, så dem tog jag. Inne på Intersport hittade jag ett par inlines som matachade. Riktigt snygga! Och sköna. Så nu ska jag rulla som fan! Så sjukt kul är det! Och Mackan ska köpa sig ett par imorgon, så kan vi åka ihop! Får lägga ut en bild på dem vid tillfälle ^^. Frida mötte vi också när vi stod och väntade på bussen och åt glass. Höll henne sällskap när hon åt och sedan åkte vi hem till Önnestad tillsammans. Fick på mig rollorna innan bussen, haha. Sedan höll jag mig i Frida hela vägen hem, men det släppte efter ett tag, så nu vågar jag åka själv. Men det är lite ostadigt än, men jag lär mig snabbt!








Fick även hem mina nya jeans idag. De sitter som en smäck.
Var lite orolig över storleken, men med lite inlines så blir det bättre :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar