18 april 2011

Måndag.

Igår kväll blev det Hockey med Johan och Jocke. Emeli tittade på film i sovrummet. Jag lagade makaroner, sedan satte jag mig med Ida och invigde våra nya färgpennor och kritor och målade massor. Det var riktigt kul faktiskt. Vi hade även varit i lägenheten i några timmar med en paus på Natalie för lite mat. Riktigt duktiga var vi. Monterade ner flera hyllor och organiserade alla miljoner lådor som står överallt.

Nu har jag precis kommit hem från stan med Ida och Emeli. Tittade på inlines, men de hade bara fula. Får kolla när jag kommer hem om de har något kul där. Hittade nya strumpbyxor till imorgon och Ida lika så. Ett puder som jag inte ägt på ett tag. Emeli hittade en fin klänning och en kjol. Sedan blev det systemet för att köpa lite vin. Jocke har varit iväg och fixat blommor, Ida städar och jag ska snart ut med Ikas och möta upp Jenny på stationen. Senare kommer även Ksenia och Eva. Så vi får se vart kvällen leder. Och det ska bli mycket intressant hur vi ska få plats med sju personer som ska sova här inatt när vi inte ens har täcken så det räcker. Men det blir nog mysigt.

Nu snurrar Dire Straits i spelaren. Dags för ett glas vatten, ett bloss sedan ut i solen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar