30 april 2011

Tjo hej! Valborg toaday!

Upp och hoppade vid halv åtta. Klätt mig, halva sminket klart, fb-nördat klart. Nu ska jag packa väskan, dra mig bort till Marcus för att äta frukost ute i solen med en öl. Sedan beger vi oss till bussen kvart i ett för att åka till Lund. Där träffar vi Annmari och Joel. Sandra, Agnes, Sussi och Andrea är redan på plats. Vi hoppas på att vädret ska hålla i sig. Sovplats vet vi inte, kanske Helsingborg, eller Åkarp. Vi tar det nog lite som det kommer.

Igår satt vi på gräsmattan hela eftermiddagen när vi kommit hem från Kristianstad. Köpte lite vin och cider, några öl. Mackan hittade nya kläder, skitsnyggt måste jag säga! Själv hittade jag en kjol som han köpte till mig, tack! ^^. Den ska jag ha på mig idag!


Nu ska jag ner och packa ihop min filt och bege mig bortåt.
Sedan tillbaka och sminka mig lite och packa lite.



Hejsvej ^^.

Today is a good day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar