15 maj 2011



Annmari och jag gjorde muffins idag. De blev jättegoda! Nu sitter vi nerbäddade i soffan och tittar på lite tv. Känns skönt att komma hit ibland. Eller ja, komma från Önnestad. Jag trivs där, men ja, fritid är skönt det också. Och Christina, sjukt härlig tjej måste jag säga! Så här trivs jag! ^^. Nu ska Annmari snart lägga sig. Själv ska jag nog sitta uppe en liten stund, sedan kanske läsa en stund. Upp imorgon tidigt ju. Ska kolla på rum i Malmö vid tolv. Jag är sjukt spänd och nervös, men det kommer gå bra! Sedan ska jag nog träffa Joel en snabb sväng innan jag beger mig till Ängelholm. Då ska jag kela musten ur Ikas! Han har fått ett nytt hem nu. Och jag kommer att vara så sjukt sentimental när detta sker. Så nu har jag två dagar med honom, vår lilla plutt! Men han kommer att få det underbart där ute på landet! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar